A praxisban a betegeket a betegrendelésen, az egészséges tanácsadáson, illetve szükség esetén otthonukban tudjuk ellátni.
A betegrendelési időben való megjelenésre nem tudunk időpontot adni, mert a gyermekbetegségek túlnyomó többsége hirtelen jelentkezik, így jellemzően az orvoshoz fordulás ideje sem tervezhető. A rendelésen a betegeket érkezési sorrendben, sorszám alapján látjuk el. Ilyenkor soron kívül csak előre egyeztetett és megírt receptet, beutalót, igazolást vagy táppénzes igazolást tudunk kiadni.
Az egészséges tanácsadáson kizárólag előjegyzés alapján tudjuk Önöket fogadni. Időpontot rendelési, tanácsadási vagy adminisztrációs időben a vezetékes telefonszámon, illetve e-mailen tudnak kérni. Annak érdekében, hogy előre tervezhető ok, például szabadság miatt az előzetesen megbeszélt időpontok ne maradjanak el, körülbelül 1 hónapra előre adunk időpontot.
Az adminisztrációs időben praxisunk egyik asszisztense a betegrendelőben személyesen vagy telefonon elérhető, és adminisztratív kéréseiket (előre megbeszélt recept, beutaló, táppénzes papír kiadása, időpont adása) tudja teljesíteni. Az adminisztrációs idő célja, hogy a betegrendelési és tanácsadási időszakokban valóban a betegellátásra tudjunk koncentrálni. Az adminisztrációs idő elmarad, ha valamelyik asszisztens távol van, ilyenkor az ezzel kapcsolatos feladatok a betegrendelésen történnek. Emiatt kérjük, mielőtt az adminisztrációs időben felkeresnék a rendelőt, tájékozódjanak az aktuális helyzetről.
A rendelőben a szabadságolási időtől eltekintve minden hétköznap reggel 8-tól este 8-ig folyamatosan van orvos, így sürgős esetben betegeinket a mi praxisunk rendelési idején kívül is ellátja az akkor rendelő házi gyermekorvos. Hétköznap este 8 és reggel 8 között, valamint hétvégén és ünnepnapokon egész nap az ügyeletet az International Ambulance Service látja el. Címe: Tűzoltó u. 71-75., telefonszáma (+36-1-)783-10-37.
A doktornőt szabadsága idején a saját betegrendelési idejében, a rendelő épületében helyettesítik. A helyettesítés a helyettes saját rendelésével párhuzamosan történik, ezért ilyenkor hosszabb várakozási időre lehet számítani. Az egészséges tanácsadáson nincs helyettesítés, a doktornő szabadsága idejére nem adunk időpontot.
Házhoz hívást leadni a rendelő vezetékes telefonszámán hétköznap délelőtt 10 óráig tudnak (itt üzenetrögzítő fogadja hívásukat). A doktornővel rendelési vagy tanácsadási időn kívül, mobiltelefonon tudják megbeszélni ennek lehetőségét.
A vezetékes telefonon betegrendelési, tanácsadási illetve adminisztrációs időben tudnak bennünket elérni. Ilyenkor alapvetően az asszisztenssel tudnak beszélni.
Az e-mail címen is elsősorban technikai ügyeket tudnak intézni, mert a leveleket az asszisztensek olvassák, jellemzően az adminisztrációs időben. Munkatársaink minden levélre reagálnak, tehát amíg nem kapnak választ az üzenetükre, valószínűleg még nem intéződött el a kérésük.
Kérjük, hogy nem sürgős, adminisztratív jellegű kéréseikkel (recept, beutaló, igazolás, táppénzes igazolás kiállítása, táppénz elindítása, tanácsadási időpont kérése) elsősorban az e-mailen vagy amennyiben telefonon történik, az adminisztrációs időkben keressék az asszisztenseket, hogy a betegrendelés és a tanácsadás idejében a betegellátás minőségét biztosítani tudjuk.
Közvetlen orvosi tanácsadásra, megbeszélésre, személyes időpont-egyeztetésre a doktornővel a mobiltelefonon van lehetőség. Hívásaikat a doktornő a rendelési és tanácsadási időn kívül tudja fogadni. Kérjük, hogy ha nem tudják elérni, ne sms-t küldjenek, hanem kicsit később ismételjék meg a hívást.